wtorek, 27 marca 2012

ZAWIESZAM BLOGA !

 Zawieszam bloga aż do odwołania. Kompletnie straciłam wene na pisanie tego opowiadania. Oczywiście go nie usunę lecz nie będę przez jakiś czas na nim pisać. Muszę napisać na niego parę rozdziałów i może wtedy wrócę. Nadal możecie wchodzić na blog mój i Weroniki gdyż tam będę cały czas pisać. Wiem, możecie uważać to za głupie, że tam będę pisać a tu nie ale na tamto opowiadanie mam mnóstwo pomysłów. Mam nadzieję, że będziecie czytać te dwa blogi.



             BLOG MÓJ I WERONIKI ! < 33

1 komentarz:

  1. Naprawdę cudowny blog, jeśli pozwolisz (napisz mi na blogu) to dodam ciebie do obserwowanych. Zapraszam także do mnie na http://najamajke.blogspot.com/
    /Streszczenie/ Vanessa razem ze swoją przyjaciółką Alexis wyjeżdżają na wycieczkę na Jamajkę. Poznają tam Ziggiego i Billego, z którymi się wiążą. Przeżywają mnóstwo przygód i postanawiają wybrać się na kolejną wycieczkę z chłopakami. Lecą do słonecznej Brazylii, miasta Santos. Po przyjeździe Vanessa czyta sms'a Ziggiego, w którym tajemniczy "nikt" prosi o spotkanie. Van postanawia śledzić swojego chłopaka i zauważa kłótnie połączoną z namiętnymi pocałunkami, to oznacza koniec ich w związku. Wracając do pokoju na schodach spotyka Billego, który mówi jej, że Alexis zdradzała go z Ziggym. Vanessa błąkając się po ulicach Santosu spotyka Neymara, piłkarza tamtejszej drużyny. Razem wyruszają w podróż do Hiszpanii na mecz FC Santos - FC Barcelona. Podczas pobytu w kawiarni spotykają.... no właśnie kogo spotykają!?czytaj!

    OdpowiedzUsuń